Ymmärsin yritykseeni tulleesta Itellan kirjeestä, että postimaksut muuttuvat maaliskuun alussa. Veikkaisin, että tämä on syynä hintojen mainitsematta jättämiseen.
Nimenomaan hintamuutosten takia hintoja ei useinkaan paineta pysyväluonteisiin infobrosareihin. Tämä on yleinen tapa firmoilla. Ihan järkeenkäyvää; ei siitä kannata revitellä.
Ymmärrän kyllä Anna-Liisan pointin, mutta kyllä minua korpesi luettuani tuon mainoksen, kun ei tuosta ottanut selvää, onko ykkösluokka edelleen se sama ykkösluokka kuin ennenkin, siis rahallisesti, ja paljonko maksaa kakkosluokka. Omaan silmään tuo mainos näytti siltä, että uusi kakkosluokka maksaa sen verran kuin nykyinen ykkönen (koska sama palvelulupaus) ja uusi ykkönen on sitten kalliimpi, mutta eihän tuota arvaustaan voinut mainoksesta tarkistaa. Ärsytti.
Miksi ihmeessä Itella ei yhdistänyt näitä uudistuksia? Samalla kun palvelutapa muuttuu olisivat myös hinnat muuttuneet. Sitten ne olisi voinut painaa tuohon brosyyriin. Kiva olisi, että kaikki tähdellinen tieto olisi samassa paikassa.
Ymmärsin yritykseeni tulleesta Itellan kirjeestä, että postimaksut muuttuvat maaliskuun alussa. Veikkaisin, että tämä on syynä hintojen mainitsematta jättämiseen.
VastaaPoistaNimenomaan hintamuutosten takia hintoja ei useinkaan paineta pysyväluonteisiin infobrosareihin. Tämä on yleinen tapa firmoilla. Ihan järkeenkäyvää; ei siitä kannata revitellä.
VastaaPoistaVaikka olisi pysyväisluonteistakin, tässä uudistuksessa olisi ollut hyvä olla hinnat mukana, ei tämä painattaminen enää niin paljon maksa:)
VastaaPoistaYmmärrän kyllä Anna-Liisan pointin, mutta kyllä minua korpesi luettuani tuon mainoksen, kun ei tuosta ottanut selvää, onko ykkösluokka edelleen se sama ykkösluokka kuin ennenkin, siis rahallisesti, ja paljonko maksaa kakkosluokka. Omaan silmään tuo mainos näytti siltä, että uusi kakkosluokka maksaa sen verran kuin nykyinen ykkönen (koska sama palvelulupaus) ja uusi ykkönen on sitten kalliimpi, mutta eihän tuota arvaustaan voinut mainoksesta tarkistaa. Ärsytti.
VastaaPoistaMiksi ihmeessä Itella ei yhdistänyt näitä uudistuksia? Samalla kun palvelutapa muuttuu olisivat myös hinnat muuttuneet. Sitten ne olisi voinut painaa tuohon brosyyriin. Kiva olisi, että kaikki tähdellinen tieto olisi samassa paikassa.
VastaaPoista